У процесі набору до Збройних Сил на одну ІТ-вакансію претендує більше 86 осіб.
Засновник рекрутингової агенції Lobby X Владислав Грезєв розповів про актуальний стан військового рекрутингу і роботу над функціоналом, який допоможе бригадам розкривати свій бренд.
"Позитивним аспектом є покращення зворотного зв'язку від військових. Раніше багато людей скаржилися на відсутність відповідей на свої запити. Наразі ситуація покращилася, але проблема з фідбеком все ще залишається невирішеною," – зазначив Грезєв у коментарі для DOU.
Він додав, що незабаром в агенції очікують змін в рекрутингу, оскільки уряд планує дати законодавчу можливість військовим частинам мати в штаті своїх підрозділів рекрутера. "Тоді питанням відбору опікуватиметься окрема людина в межах своєї посади, а не хтось інший у вільний від основних обов'язків час. Відповідно, ми зможемо вже давати не рекомендації щодо рекрутингу, а розпорядження військового керівництва", -- сказав засновник Lobby X.
Владислав Грезєв також зазначив підвищення активності відгуків на вакансії в Силах оборони, яка почала зростати за місяць до прийняття мобілізаційного закону. За його словами, наразі на одну ІТ-позицію в Силах оборони претендує понад 86 кандидатів. ІТ-сфера залишається другою за популярністю серед тих, хто відгукується на вакансії агентства. На першому місці знаходиться "Штабна робота".
Засновник Lobby X розповів, що агенція планує реалізувати фічу, яка допоможе "глибше розкривати бренд працедавця кожної окремої бригади". Як приклад він навів медійність Третьої штурмової бригади та "Вовків да Вінчі".
"Ми прагнемо надати користувачам можливість робити обдуманіший вибір серед підрозділів. Чимало наших ініціатив у цій сфері стосуються контенту, партнерських відносин та відеопродакшн-проєктів", — зазначив Грезєв.