Штучний інтелект у сфері маркетингу: результати обговорення на заході SMB Knowledge Transfer.


Програма заходу складалася з двох панельних дискусій у форматі змагань, а також презентації кейс-стаді.

У першій панельній дискусії на тему "Ключові елементи маркетингу, які забезпечать ліди замість лайків у соцмережах" фахівці обговорили дієві маркетингові стратегії, що сприяють підвищенню конверсійності та прибутковості бізнесу. Модератором заходу став Андрій Миронюк, засновник компанії Myroniuk Consulting, а серед спікерів були Олександр Лапко, генеральний директор RozetkaPay, та Мар'ян Хомин, керівник Департаменту маркетингу UKRSIBBANK BNP Paribas Group.

Зображення: Асоціація "IT Україна"

Друга панельна дискусія, "Майбутнє медіааналітики: як AI трансформує обробку даних", була присвячена ролі штучного інтелекту в аналізі даних соціальних медіа та його вплив на маркетингові стратегії. Її спікерами стали Артем Скрипник, CEO FAVBET Tech, та Катерина Ляшенко, Head of Marketing Research в Havas Media Ukraine. Модерувала розмову Катерина Гордієнко, VP of Customer Success в YouScan.

У ході "батлу" учасники розглянули ключові переваги та ризики використання AI для аналізу даних соціальних медіа, а також обговорили, чому варто інвестувати в AI у маркетингу. Особливу увагу приділили тому, як AI на основі даних медіамоніторингу може виявляти тенденції та передбачати зміни в поведінці споживачів для отримання конкурентних переваг.

Зображення: Асоціація "IT Україна"

Артем Скрипник підкреслив: "Штучний інтелект забезпечує маркетологам нові можливості для детальнішого аналізу цільової аудиторії та оперативнішої реакції на коливання ринку. Інтеграція AI у медіааналітику дає змогу не лише вдосконалити робочі процеси, але й розробляти більш індивідуалізовані та дієві стратегії взаємодії з клієнтами".

В результаті обговорення учасники дійшли висновку, що використання штучного інтелекту може стати справжнім "гейм-ченджером" для компаній. Проте, це потребує істотних вкладень у розвиток і обслуговування, тому важливо підходити до планування та впровадження з обережністю та поступовістю.

"Штучний інтелект - це стратегічна гра на відстані", - наголосив генеральний директор FAVBET Tech.

Завершальним акордом заходу стала презентація кейс-стаді від Марії Миронюк, стратега та креативної директорки Myroniuk Consulting. Вона висвітлила п'ять ключових помилок у комунікації, які призводять до фінансових втрат для бізнесу, а також поділилася корисними рекомендаціями, як їх уникнути.

Наступна сесія SMB Knowledge Transfer відбудеться 20 листопада у новому розширеному форматі. У фокусі події будуть теми "Еволюція продажів: актуальні виклики для керівників" та "Завоювання нових ринків: стратегії та методи".

Related posts