Nissan X-Trail N-Trek: огляд, характеристики, вартість - Auto24


В Україні Nissan X-Trail представлений з двома типами гібридних силових установок, які мають істотні відмінності. У версії з м’яким гібридом MHEV колеса обертаються завдяки двигуну внутрішнього згоряння, що працює у поєднанні з варіатором XTRONIC. Натомість технологія e-POWER пропонує унікальний досвід, адже по суті являє собою електромобіль, що використовує бензиновий генератор для підзарядки. Ця система здатна вразити не тільки водія, а й пасажирів, які подорожують разом з ним.

В тестовому Nissan X-Trail у версії N-Treck, окрім технології e-POWER - ще й система повного приводу під назвою e-4ORCE. Це два електродвигуни на кожній осі, які не лише допомагають втримувати курс під час віражів на трасі, але й допомагають кросоверу долати серйозне бездоріжжя. Тобто версія N-Treck - це ще й для тих, хто любить подорожувати за межами асфальтового покриття.

Ось кілька варіантів переформульованого тексту: 1. "Тим часом, ми спробували новий Nissan Qashqai під час тест-драйву." 2. "До речі, ми провели тестування оновленого Nissan Qashqai." 3. "Не пропустіть наш тест-драйв оновленої версії Nissan Qashqai!" 4. "Цікаво, як показав себе оновлений Nissan Qashqai на тест-драйві?" 5. "Ми вирушили на тест-драйв нової моделі Nissan Qashqai."

Автомобіль у комплектації N-Trek, який нещодавно з'явився у продажу в українських дилерів, має певні відмінності від інших версій Nissan X-Trail. По-перше, він позбавлений хромованих елементів. Решітка радіатора виконана в чорному кольорі, як і нижня частина бампера, що містить трикутні деталі, а також наявні невеликі протитуманні фари.

Збоку теж нема хрому, натомість боки захищають чорні пластикові накладки, аналогічного кольору корпуси дзеркал, рейлінги на даху, порівняно невеликі 18-дюймові диски... Ще є можливість замовити чорний дах. Та й взагалі, N-Treck - комплектація хоч і середня для X-Trail у прайсі, але там для сучасного кросовера є все необхідне і навіть більше. Наприклад, можливість замовити семимісну версію - для авто цього класу досить рідкісна можливість.

У салоні моделі N-Treck комплектацію можна легко впізнати за особливими сидіннями. Вони виготовлені з темного шкірзамінника, а середня частина має текстуру, схожу на пористу гуму. Такий вибір матеріалів дозволяє швидко і просто очищати забруднення – не за допомогою керхера, звісно, але звичайною губкою з водою це зробити цілком реально.

Відмінностей від вищих моделей майже немає: тут присутня велика 12,3-дюймова приладова панель з кількома режимами відображення та великий центральний дисплей того ж розміру. Якість зображення, графіка і меню – на високому рівні, нагадуючи один з преміальних брендів з трьох букв. Матеріали інтер'єру, їх обробка та тактильні відчуття також на преміальному рівні: все виглядає елегантно, має приємну текстуру і забезпечує комфорт. І це стосується не лише водія, але й пасажирів спереду.

Більше інформації про Nissan X-Trail у версії N-Treck

Задні двері відкриваються на 90 градусів і оснащені сонцезахисною шторкою. Сидіння можна зсувати, а спинка регулюється в положення "напівлежачи". Крім того, є можливість самостійного налаштування клімат-контролю та два USB-порти – що ще може знадобитися для комфортної подорожі, щоб не відволікати водія? Підігрів задніх сидінь? Він навіть є в базовій комплектації X-Trail.

А от при наявності ще двох пасажирів на третьому ряду доведеться посунутись та зменшити відстань до спинки передніх сидінь - інакше там зручно не сісти. Втім, на семимісній версії можна зекономити, адже це і додаткові гроші, і менший об'єм багажника. До речі, п'ятимісна версія має традиційне для цієї моделі "підпілля" в багажнику, а семимісна - рівну підлогу, коли третій ряд складений. Запаски немає на жодному варіанті - лише ремкоплект. Натомість в комплектації N-Treck додається двосторонній гумово-ворсовий килимок для багажника та гумові килимки в салон.

Nissan X-Trail у модифікації N-Trek пропонується виключно з інноваційною системою приводу e-POWER, яка функціонує за принципом електричного автомобіля, доповненого бензиновим генератором. Проте, не обов'язково обирати варіант з повним приводом — доступна також версія з переднім приводом. Але саме система повного приводу під назвою e-4ORCE є новим і унікальним досягненням у світі автомобілебудування, особливо для бренду Nissan, який славиться своїми позашляховими автомобілями. Тож ми вирішили протестувати цю технологію в умовах бездоріжжя.

Трохи теоретичних відомостей. Повнопривідний X-Trail у версії на сім місць має кліренс 198 мм, тоді як п'ятимісний варіант - 192 мм. Цього цілком вистачає для виїздів на природу. Система повного приводу реалізована на основі двох електродвигунів: передній потужністю 203 к.с. і задній на 136 к.с. Бензиновий двигун функціонує як генератор, що підвищує оберти та напругу при натисканні на акселератор, таким чином збільшуючи оберти електродвигунів. Також є компактний акумулятор, що зберігає 3 кВт-год для певних режимів роботи системи. Уся ця система управляється електронікою, яка не лише регулює оберти, але й може при необхідності здійснювати гальмування коліс. Крім того, X-Trail пропонує п’ять режимів руху, з яких два призначені для позашляхових умов: для снігу та бездоріжжя.

Тепер перейдемо до практичної частини: вирушаємо на ділянку, де зазвичай тестуємо всі позашляховики. Тут нас чекають дороги з піском, глиною, коліями та нерівностями. На наше здивування, Nissan впевнено долає всі перешкоди. Варто зазначити, що в його системі e-4ORCE майже не залишилося механічних елементів, що забезпечує значно швидшу реакцію на зміни умов під колесами. Система миттєво реагує на потребу підключення одного з коліс, коли інші потребують допомоги. Вражає, що під час цього процесу відсутнє напруження, характерне для традиційних повнопривідних систем.

Отже, пересування по бездоріжжю відбувається практично безшумно, за винятком випадків, коли навантаження зростає — тоді іноді в роботу включається бензиновий двигун. Автомобіль впевнено долає перешкоди, звичайно, в межах своїх геометричних можливостей. Навіть у ситуації з діагональним вивішуванням, яке часто стає непростим викликом для кросоверів, активуються гальма на піднятій осі, а протилежні колеса починають повільно обертатися. Таким чином, Х-Тrail продовжує свій рух вперед, демонструючи впевненість.

Запишіться на тестування Nissan X-Trail у свого автомобільного дилера.

Звичайно, кросовери не проводять поза асфальтом багато часу, тому ще більш цікаво, як повнопривідний гібрид від Nissan веде себе на рівному. А тут два електродвигуни сумарно видають 213 кінських сил з крутним моментом у 550 Нм. Як і у всіх електромобілів, вони досягають цього моменту вже з перших обертів, тому стартує X-Trail дуже стрімко. Першу сотню він набирає за 7 секунд, і це дуже швидко для сімейного кросовера.

Більше того, цей автомобіль стартує значно швидше за своїх бензинових суперників. Крім того, кермо відрізняється високою чутливістю та точністю, що дозволяє легко маневрувати в густому руслі, немов за кермом легкового авто. Багато водіїв не очікують такої динаміки від Х-Тrail, тому часто затримуються на смузі, неохоче пропускаючи його, і загалом створюють перешкоди для насолоди активним водінням.

На шосе потужний крутний момент двох електродвигунів забезпечує впевнене обганяння вантажівок, а також швидке прискорення на швидкісних ділянках доріг. Це дозволяє почуватися комфортно та безпечно. Хоча максимальна швидкість обмежена 170 км/год, навряд чи в Україні є багато місць, де можна так розганятись.

Варто відзначити підвіску - вона дуже комфортна, не пропускає на відбій навіть серйозні вибоїни та водночас прекрасно тримає високий кросовер в віражах. Жодних неприємних звуків чи відчуття на кермі. Можливо, певна заслуга в цьому 18-дюймових коліс, адже на більших комфорт буде трохи меншим.

Також цікаво тест-драйв оновленого Nissan Juke

Як і в багатьох інших електричних автомобілях, тут є можливість пересуватися виключно на електричному живленні. Проте, ця опція обмежена — заряду акумулятора вистачає лише на старт та кілька кілометрів спокійного руху. Крім того, доступна функція управління прискоренням і гальмуванням за допомогою однієї педалі, що дозволяє майже не використовувати тормоз. Завдяки рекуперації, ви зможете насолоджуватися більш плавним та економічним водінням.

X-Trail оснащений численними електронними системами безпеки. Завдяки розгорнутому набору датчиків автомобіль отримує всебічну інформацію про навколишнє середовище, а з активованими камерами на 360 градусів водій також має змогу бачити все, що відбувається навколо. Система активно контролює дорожні знаки обмеження швидкості та перевіряє, чи дотримується водій цих обмежень. У випадку порушення звучить звуковий сигнал. Однак, враховуючи, що на наших шляхах знаки часто знімають після ремонтних робіт, ця інформація може бути не завжди актуальною, тому її потрібно відключати в налаштуваннях.

Ще одна чудова характеристика Nissan X-Trail з технологією e-POWER - це приголомшлива тиша в салоні. Звук бензинового двигуна лунає лише в момент, коли водій потребує максимального прискорення, і він зовсім не є гучним. Проте, коли швидкість перевищує 100 км/год, стають помітнішими аеродинамічні шуми, що виникають від дзеркал і інших частин кузова.

Головною перевагою системи e-POWER є її ефективність в споживанні пального. Виробник стверджує, що витрата становить від 6,2 до 6,4 літра на 100 км у змішаному циклі, і це вельми близько до реальності. Як і інші гібриди, ця система демонструє кращу економію пального в міських умовах, тоді як на шосе витрати можуть сягати 7-8 літрів. Для великого кросовера ці показники значно кращі, ніж у дизельних моделей аналогічного класу.

Якщо ми вже заговорили про ціни, то цілком логічно, що при покупці економічного автомобіля доводиться спочатку викласти більшу суму. Нова комплектація N-Treck у версії з переднім приводом коштує 1 833 960 грн, що еквівалентно приблизно $44 250. Найдорожчий варіант у цій лінійці — семимісний з повним приводом, як той, що ми тестували, ціна якого вже перевищує два мільйони – 2 022 720 грн ($48 800). А найдоступніший X-Trail з бензиновим двигуном і переднім приводом (гібридна версія MHEV) оцінюється приблизно в 1 406 360 грн або $33 900. Проте я обрав модель e-POWER, оскільки саме ця технологія забезпечує описані вище відчуття динаміки та задоволення від керування, а також дозволяє зекономити на паливі. Якщо бюджет обмежений, можна скористатися вигідною кредитною програмою, де виплати здійснюються в гривні, що захищає від можливого зростання через девальвацію національної валюти.

З e-POWER ви отримуєте один з найсучасніших і динамічних кросоверів, доступних на ринку. Цей автомобіль зберігатиме високу вартість на вторинному ринку навіть через кілька років завдяки своїй економічності та вдосконаленій гібридній системі, яка забезпечує незабутні враження від водіння і демонструє чудові можливості на бездоріжжі.

Related posts