Коньяк AZNAURI удостоївся міжнародної нагороди "Бренд №1 за найшвидше зростання у світі".
Найвпливовіше міжнародне видання The Spirits Business визнало AZNAURI брендом №1 за темпами зростання у світі.
У червні британський журнал The Spirits Business опублікував результати свого щорічного рейтингу Brand Champions 2024. Це видання складає рейтинг найвідоміших і найперспективніших алкогольних брендів на глобальному рівні.
Рейтинг формується на базі глибокого аналізу компаній, що реалізують понад мільйон дев'ятилітрових кейсів щорічно.
Історичний прорив для ринку України
Цього року до рейтингу увійшли понад 150 алкогольних брендів різних категорій зі всього світу. Серед них, бренд AZNAURI став єдиним представником українського ринку в категорії коньяк, який подолав цей бар'єр, досягнувши понад 1 мільйон 9-літрових кейсів і заслужено посів місце в міжнародному рейтингу. Поняття "9-літровий кейс" є міжнародним стандартом, що виник на винному ринку, і використовується для вимірювання обсягів продажів алкоголю. Ця одиниця виміру відповідає одному ящику вина з 12 пляшок по 0,75 літра, що в сумі становить 9 літрів.
У ранжуванні брендів за темпами зростання AZNAURI випередив не тільки світові бренди в категорії "коньяк", що увійшли до списку, але й обійшов виробників горілки, джину, рому і текіли.
Видання підкреслило, що для цього бренду це є безпрецедентним історичним досягненням та винятковим успіхом для українського ринку.
Міць лева та рішучість привели AZNAURI до перемоги в номінації BRAND CHAMPION 2024, завдяки чому воно стало найвизнанішим алкогольним брендом у світі в категорії коньяків та бренді!
BRAND CHAMPION - це спеціальна нагорода, яку отримує єдиний бренд у своїй категорії, що вразив і надихнув міжнародне експертне журі. При оцінюванні враховуються такі критерії, як обсяги та темпи зростання продажів, інновації в продуктах, маркетингові ініціативи та ринкові умови, в яких функціонує бренд.
AZNAURI - марка, яка розвивається всупереч усім викликам
Генеральний директор компанії Global Beverage Trade, яка є власником бренду AZNAURI, Олексій Друзенко, підкреслює: "Нині основним ринком нашого бренду є Україна, і ми щодня працюємо для українців, незважаючи на всі виклики. Ключовим фактором успіху є стабільна висока якість нашої продукції, яка відповідає міжнародним стандартам, завдяки професійній команді наших технологів. Ми також вважаємо, що наш продукт має бути доступним для кожного, незалежно від місця проживання, навіть у найвіддаленіших куточках країни. Тому ми ставимо перед собою мету забезпечити повсюдну присутність. До кінця 2023 року ми досягли 90% покриття дистрибуції в Україні".
Такий масштабний охоплення внутрішнього ринку дає змогу AZNAURI забезпечувати своїх клієнтів високоякісною продукцією в кожному регіоні країни.
Бренд AZNAURI не обмежується лише українським ринком. Він активно розширює експорт у такі країни, як Латвія, Литва, Естонія, Фінляндія, Нігерія, США, Китай, Австралія, Японія, Ізраїль, Польща, Словаччина та ін. Цей глобальний підхід дозволяє AZNAURI збільшувати свою впізнаваність та розширювати аудиторію шанувальників коньяку по всьому світу.
Головна редакторка журналу The Spirits Business Меліта Кіллі зауважила, що бренд демонстрував стійке зростання навіть у період пандемії COVID-19.
"За словами головної редакторки, минулого року AZNAURI продемонстрував вражаючий результат, майже вдвічі збільшивши обсяги продажів і вперше перетнувши рубіж в 1 мільйон 9-літрових кейсів, з темпом росту, що досягнув 89,5%."
Історія успіху бренду AZNAURI є чудовим прикладом того, як компанія може досягати значних результатів на українському ринку навіть у найскладніші часи, завдяки своєму наполегливому характеру. Зміцнюючи свої позиції на внутрішньому ринку та активно розширюючи експорт, бренд AZNAURI продовжує здобувати довіру споживачів і отримувати міжнародне визнання. Це підтверджує, що якість і відданість своїй справі завжди приносять плоди. Такі історії надихають і мотивують рухатися вперед до нових вершин успіху.
Стрімкий успіх - запорука відповідності трендам та високої якості
"Коньяк завжди мав позитивний імідж як продукт, що викликає довіру серед покупців. Обираючи коньяк, люди шанують майстерність та підтримують традиції. Водночас AZNAURI вдало вписується в сучасні тренди споживання. Зокрема, зростаюча популярність нових коньяків AZNAURI Wild Cherry та AZNAURI Espresso привертає увагу молодшого покоління, схильного до міксування та сміливіших смаків", - коментує СЕО компанії Global Beverage Trade Олексій Друзенко.
Нагадаємо, що міжнародне визнання бренд отримує вже не вперше. Зокрема, на початку 2024 року преміальна серія коньяків Special Edition від бренду AZNAURI вже здобула 8 нагород на міжнародних дегустаційних конкурсах у Лондоні, Берліні, Нью-Йорку, Парижі, де незалежні журі наосліп оцінювали якість та смакові характеристики напоїв з усього світу.
AZNAURI володіє левовою силою, цілеспрямованістю та непохитним характером, які невпинно спрямовують до вершини успіху!
Інформаційний бюлетень:
AZNAURI — бренд, що охоплює три різновиди алкоголю: коньяк, тихі та ігристі вина. Виробництво здійснюється на сучасному заводі AKKERMAN DISTILLERY, відомому своїми інноваціями. Наразі AZNAURI є одним із провідних алкогольних брендів в Україні. У сегменті коньяків бренд пропонує широкий вибір, включаючи як класичні варіанти, так і ексклюзивні колекції, такі як Special Edition та Flavored Collection. Всі продукти AZNAURI прикрашає символ бренду — величний лев, що символізує силу, витримку, велич і благородство.