ЦЕДЕМ спільно з "Фільтром" та за підтримки ЮНЕСКО розпочинає кампанію, присвячену інфомедійній грамотності в умовах війни.


Ініціатива, спрямована на зміцнення інформаційної стійкості та ознайомлення з потенціалом штучного інтелекту, триватиме протягом семи місяців.

"Центр демократії і правопорядку" разом із Національним проєктом медіаграмотності "Фільтр", що реалізується Міністерством культури та інформаційної політики України за партнерства з ЮНЕСКО та підтримки Японії, запускають ініціативу "Медіа- та інформаційна грамотність у період війни: формуємо інформаційну стійкість". Згідно з інформацією, опублікованою на фейсбуці, кампанія триватиме протягом семи місяців.

Проєкт має на меті вдосконалення медіа- та інформаційної грамотності серед українців, підвищення обізнаності про існуючі інформаційні загрози, а також надання практичних навичок для ефективного використання сучасних інформаційних технологій у щоденному житті.

Як розповіла директорка ЦЕДЕМ Олеся Холопік, компоненти цього проєкту відображають реальні запити українського суспільства в часи війни. Інформаційна кампанія -- це відповідь на щоденні інформаційні атаки, яких зазнає Україна. Проєкт покликаний посилити інфомедійну грамотність українців. Також він допоможе розвивати навички з розпізнавання ШІ та опанувати його інструменти, що потрібні для розвитку суспільної стійкості до інформаційних загроз.

"Штучний інтелект відіграє дедалі важливішу роль у сучасному світі, і наше завдання -- допомогти молоді, державним службовцям та усім громадянам опанувати його можливості, а також знати про виклики, які з ним пов'язані. Завдяки всебічному навчанню, яке охоплюватиме технічні, етичні та практичні аспекти, ми сприятимемо розвитку інновацій та вдосконаленню державних послуг. -- розповіла керівниця Національного проєкту медіаграмотності "Фільтр" Ольга Кравченко -- Особлива увага приділятиметься залученню молоді до освоєння ШІ, адже це не лише готує їх до роботи в нових умовах, але й стимулює створення креативних ідей для вирішення реальних проблем. Таким чином, ми допомагаємо підготувати нове покоління до майбутнього, де ШІ стане рушійною силою глобальної конкурентоспроможності".

В рамках ініціативи ЦЕДЕМ разом із "Фільтром" запланували організувати:

Проєкт буде реалізовано до квітня 2025 року. Всі матеріали, що стосуються діяльності в рамках проєкту, будуть доступні на веб-сайтах ЦЕДЕМ та "Фільтра", а також на їхніх профілях у соціальних мережах, таких як "Інстаграм", "Фейсбук" і "ТікТок".

Нагадаємо, що в кінці серпня "Фільтр" опублікував аналітичний звіт, присвячений трендам медіаграмотності на 2024 рік. Однією з ключових тем звіту є впровадження штучного інтелекту для покращення рівня медіаграмотності.

Related posts