В Україні готові запропонувати близько 50 тисяч гривень за дистанційну роботу: які спеціалісти потрібні в жовтні.


В Україні дистанційна праця набирає популярності з кожним днем. Однією з основних причин є можливість отримувати достойний дохід, не покидаючи свій дім. Наприклад, деякі компанії пропонують своїм працівникам зарплату близько 50 тисяч гривень.

Наприклад, команда незалежних медіа, що спеціалізується на IT та технологіях, оголошує про вакансію менеджера з продажу реклами. Заробітна плата коливатиметься від 25 до 50 тисяч гривень. "Ваше основне завдання - точно виявити мотиви та потреби клієнтів, а також запропонувати їм ефективні рішення за допомогою рекламних інструментів", - зазначено в оголошенні.

Школа англійської мови пропонує від 25 000 до 50 000 грн зарплати. Серед вимог до претендента - знання мови на рівні С1+, а також досвід викладання.

Освітня організація в пошуках правознавця, який має досвід роботи у галузі будівництва. Готові запропонувати зарплату в діапазоні від 35 000 до 45 000 грн. Основні вимоги:

В Україні спостерігається істотна нестача фахівців у галузі високих заробітків.

Одночасно, за інформацією Сергія Деркача, заступника міністра розвитку громад, територій та інфраструктури, в деяких транспортно-логістичних компаніях України спостерігається нестача водіїв, що досягає 50%. Основною причиною цього явища є мобілізація працівників.

Закрити ж всі наявні вакансії за допомогою жінок наразі не вдасться - хоча робота у цьому напрямі ведеться. При цьому нині на ринку досить багато високооплачуваних вакансій для водіїв-міжнародників - деякі компанії пропонують зарплату в 110 000 грн.

Деркач підкреслив, що в Україні в галузі транспортної логістики спостерігається нестача водіїв, яка становить близько 25% від загальних потреб. У сфері міських пасажирських перевезень цей показник може досягати 30%.

"25% (дефіцит водіїв фур. - Ред.) - це попередня цифра, яку ми зібрали з перевізників, логістичних компаній. У деяких компаніях ця цифра сягає навіть більше 50%, тому що це питання мобілізації. У цифрах це близько 30 тис. грн. водіїв, які потрібні як водії вантажного транспорту", - сказав Деркач.

Він зазначив, що в галузі громадського пасажирського транспорту існує дефіцит приблизно 30% водіїв. Це складає близько 6 тисяч з необхідних 14 тисяч спеціалістів для цієї сфери.

Водночас Деркач визнав: метою проєкту з підготовки жінок-водіїв фур не є закриття всіх існуючих вакансій. Адже це "глобально ситуацію не вирішить".

"Ініціатива покликана трансформувати уявлення про жінок за кермом вантажівок у свідомості роботодавців. Вона продемонструє, що це не лише реально, а й може стати ефективним рішенням для вирішення проблеми," - зазначив заступник міністра.

Як повідомляло OBOZ.UA, в Україні стартувала програма з перекваліфікації жінок, які прагнуть оволодіти навичками управління будівельною технікою під назвою Iron Women. Учасниці матимуть можливість пройти навчання на операторок екскаватора та фронтального навантажувача.

Related posts