''Яка з нього вигода?'' У мережі розгорілася дискусія щодо використання штучного інтелекту на уроках: думки українців виявилися неоднозначними.
У мережі виникла дискусія щодо використання на уроках у школах штучного інтелекту. Учитель ІТ в освітній території Midgard Олександр Думишинець розповів, що на одному із занять йому не вдалося зацікавити учня і переконати його у користі ШІ для навчання.
На своїй Facebook-сторінці вчитель поділився, що під час заняття запропонував учням розробити свої цифрові аватари. Загалом, учні виявили цікавість до цієї ідеї, але один з них висловив думку, що не бачить ніякої користі від штучного інтелекту.
"Вчора під час заняття ми з учнями створювали їхні цифрові аватари: записували голоси, завантажували фотографії та об'єднували все це в спеціальному додатку. Здавалося, що діти були зацікавлені та захоплені процесом, але наприкінці один з них запитав: 'А в чому ж сенс усього цього? Штучний інтелект скрізь, а користі я не бачу'. Я намагався пояснити, але, на жаль, мені це не вдалося," - поділився своїми переживаннями Думишинець.
Вчитель зазначив, що вже тривалий час інтегрує штучний інтелект у свої заняття, щоб зробити їх більш захоплюючими та сучасними.
У коментарях під дописом розгорілася дискусія: дехто каже, що ШІ - не "інструмент" для школи і його використання має бути обмежене. Інші наголошують, що вивчення основних принципів штучного інтелекту допомагає адаптуватися до нових реалій.
У попередньому інтерв'ю для OBOZ.UA Олександр Думишинець поділився своїми думками щодо впливу технологій на освітній процес. Він акцентував увагу на важливості штучного інтелекту як надійного партнера для учнів і педагогів, а також розповів, як можна залучити дітей до вивчення інформатики і завоювати їхню симпатію.