Український підприємець у сфері інформаційних технологій став власником банкрутованого тракторного заводу в Польщі -- Delo.ua
Цю інформацію публікує польське видання TPR.
Це була вже третя спроба знайти покупця для підприємства, оскільки попередні дві не привели до успіху. Оцінка активів Ursus значно знизилася — з початкових 125 мільйонів злотих до 74 мільйонів злотих (приблизно $17,8 млн). Це дало можливість новому власнику придбати виробничі потужності в містах Люблін та Добре Мєсто, а також отримати права на використання бренду Ursus, всю документацію, обладнання, машини та нерухомість.
Новим власником Ursus стала компанія MI Crow, яка є відносно молодим учасником польського ринку, оскільки була зареєстрована 1 липня 2024 року з мінімальним статутним капіталом у 50 тисяч злотих. Засновниками компанії є Божена Гловацька та Олег Крот, який також обіймає посаду президента.
Олег Крот, відомий як один із керуючих партнерів українського холдингу TECHIIA, що об'єднує компанії у галузях безпілотних технологій, ІТ, кіберспорту, будівництва та SaaS, висловив намір відродити польський бренд та зберегти його спадщину у виробництві сільськогосподарської техніки.
За інформацією Божени Гловацької, представниці MI Crow, Олег Крот незабаром відправиться до Любліна та Добре Мєсто, де проведе зустрічі з працівниками заводів для обговорення нової стратегії розвитку компанії Ursus. В планах компанії – зберегти всі існуючі робочі місця та навіть збільшити кількість співробітників, що передбачає модернізацію виробничих потужностей.
Інвестиційний проект передбачає значну модернізацію технологічних процесів та інтеграцію принципів сталого розвитку, що включатиме заходи для зменшення негативного впливу на екосистему.
Новий керівник компанії Ursus має на меті перетворити підприємство на ключового учасника економічного життя Польщі, акцентуючи увагу на потребах місцевих жителів і беручи на себе відповідальність перед ними. Крот підкреслює важливість Ursus у контексті польської промислової спадщини і виявляє готовність інвестувати в збереження її історії, відкриваючи нові перспективи для бренду в сучасних ринкових умовах.
Додамо, у Варшаві з початку війни громадяни України відкрили 9 406 підприємств та зареєстрували 48 464 ФОПи. Українці зазвичай намагаються запустити у Польщі бізнес, який потребує найменше витрат на придбання основних засобів, у більшості це послуги, онлайн-торгівля.