Команда Smart Angel поділилася результатами масштабної інформаційно-просвітницької кампанії, спрямованої на боротьбу з дезінформацією.
Телевізійні програми, документальні фільми, освітні серії на теми протидії дезінформації та кібербезпеки, а також мультфільми, розроблені під час кампанії, стали доступними для громадян в онлайн-форматі.
В рамках "Всеосяжної інформаційно-просвітницької кампанії з протидії дезінформації", що проходила в Україні з червня 2023 року по серпень 2024 року, було розроблено 32 медіапродукти для телебачення, радіо та цифрових платформ. Ці продукти включали 510 унікальних одиниць контенту, серед яких інформаційні серіали, документальні фільми, навчальні відео та анімації, а також курси з медіаграмотності та кібербезпеки. Окремою подією стала міжнародна онлайн-конференція з медіаграмотності. Інформацію про це надала організація Smart Angel, яка реалізовувала цю кампанію.
Головною цільовою аудиторією стали українські громадяни, а також російськомовні глядачі телеканалів UATV та FREEДOM, разом із частиною міжнародних глядачів, з акцентом на країни Європейського Союзу.
"Ця ініціатива є яскравим прикладом успішної співпраці між державними структурами, недержавними організаціями та міжнародними партнерами у протидії дезінформації. Вона показала, що лише спільно, об'єднавши зусилля на всіх рівнях, ми можемо ефективно реагувати на інформаційні атаки, що загрожують нашій безпеці. Особливо важливо, що кампанія націлилася на різноманітні аудиторії та створила умови для подальшого розвитку медіаграмотності серед населення, що є основою для стійкості суспільства", -- зауважив у коментарі "StopFake" керівник "Центру стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки" Ігор Соловей.
За 13 місяців медійна кампанія досягла значних результатів:
"Протягом цього року ми спостерігали за змінами в споживанні інформації на різних платформах, зауважили збільшення використання штучного інтелекту для генерації фейкових новин та постійно адаптували наш контент до нових викликів, спричинених Росією. Ми усвідомили, наскільки критично важливо швидко виробляти контент – від навчальних матеріалів та документальних проектів до іронічних оглядів. Обсяги інформації, кількість комунікаційних каналів та новин стрімко зростають, тому необхідно оперативно реагувати, щоб наші медійні продукти залишалися актуальними," – зазначила керівниця проєктного офісу соціально-медійних кампаній Smart Angel, Дарина Куценко.
У межах комплексної медіакампанії було створено широкий спектр контенту, спрямованого на протидію дезінформації та підвищення рівня медіаграмотності. Серед них -- 16 інформаційних серіалів, що розвінчують фейки, містять розслідування та інтерв'ю з фактчекерами, п'ять документальних фільмів, вісім розвиваючих відео та мультфільмів для дітей, підлітків і дорослих, запис міжнародної онлайн конференції з медіаграмотності.
Онлайн на платформі Smart Angel ви можете ознайомитися з медіапродуктами всебічної кампанії, спрямованої на боротьбу з дезінформацією, за наданим посиланням.
Відеоматеріали та статті, присвячені боротьбі з дезінформацією і пропагандистськими кампаніями.
Документальні ініціативи
Курси з медіаосвіти та захисту інформації
Матеріали для дітей та підлітків
Матеріали для міжнародної аудиторії