Глобальне визнання: коньяк AZNAURI здобув престижну міжнародну нагороду "Бренд №1 за швидкістю зростання у світі"
Найвпливовіше міжнародне видання The Spirits Business визнали AZNAURI брендом #1 за темпами зростання у світі.
У червні британський журнал The Spirits Business оприлюднив результати свого щорічного рейтингу Brand Champions 2024. Видання формує рейтинг найбільших та найперспективніших алкогольних брендів у світі.
Рейтинг формується на основі детального аналізу компаній, які реалізують понад мільйон дев'ятилітрових кейсів щорічно.
Цього року понад 150 глобальних алкогольних брендів різних категорій увійшли до престижного рейтингу. З українських представників у категорії коньяк лише бренд AZNAURI зміг подолати цей рубіж, досягнувши понад 1 мільйон 9-літрових кейсів та заслужено зайнявши місце у міжнародному рейтингу. "9-літровий кейс" є загальноприйнятим міжнародним стандартом, який прийшов з винного ринку і використовується для вимірювання обсягів продажів алкоголю. Ця одиниця виміру відповідає ящику з 12 пляшками вина об'ємом по 0,75 літра кожна, що разом становить 9 літрів.
У рейтингу зростання брендів AZNAURI не лише обігнав міжнародні бренди в категорії коньяків, включених до списку, але й перевершив виробників горілки, джина, рому та текіли.
Видання відзначило, що для бренду -- це справжній історичний прорив та неймовірний результат для українського ринку.
Міць лева та непохитна рішучість дозволили AZNAURI здобути титул BRAND CHAMPION 2024, ставши найуспішнішим алкогольним брендом у світі в категорії коньяків та бренді!
BRAND CHAMPION -- це окрема номінація, яка присуджується єдиному бренду у категорії, що здивував та надихнув експертне міжнародне журі. Оцінюються такі показники, як об'єми та динаміка продажів, продуктові інновації, маркетингові активності та ринкові умови, в яких працює бренд.
Генеральний директор компанії Global Beverage Trade, яка володіє брендом AZNAURI, Олексій Друзенко підкреслює: "На сьогоднішній день основний ринок нашого бренду - це Україна, і ми працюємо для українців щодня, незважаючи на всі виклики. Одним із ключових чинників нашого успіху є постійно висока якість продукції, яка відповідає суворим міжнародним стандартам завдяки нашій висококваліфікованій команді технологів. Ми також віримо, що наша продукція повинна бути доступною кожному, незалежно від місця проживання, навіть у найвіддаленіших районах. Тому ми поставили перед собою мету - забезпечити максимальну присутність у всіх регіонах. До кінця 2023 року ми досягли 90% рівня дистрибуції в Україні. Такий масштаб присутності на внутрішньому ринку дозволяє AZNAURI забезпечувати якісним продуктом споживачів у кожному куточку країни."
Торгова марка AZNAURI не обмежується лише українським ринком. Вона активно розширює експорт до таких країн, як Латвія, Литва, Естонія, Фінляндія, Нігерія, США, Китай, Австралія, Японія, Ізраїль, Польща, Словаччина та інших. Цей глобальний підхід дозволяє AZNAURI збільшувати свою впізнаваність і розширювати аудиторію поціновувачів коньяку по всьому світу.
Головна редакторка видання The Spirits Business, Меліта Кіллі, зауважила постійне зростання бренду навіть протягом пандемії Covid-19. "Минулого року AZNAURI майже вдвічі збільшив обсяги продажів і вперше перевищив позначку в 1 мільйон 9-літрових кейсів, демонструючи вражаючий приріст на рівні 89,5%", -- зазначає головна редакторка.
Історія успіху AZNAURI є яскравим прикладом того, як бренд на українському ринку може досягати високих результатів навіть у найскладніші часи завдяки своєму левиному характеру. Зміцнюючи свої позиції на внутрішньому ринку та розширюючи експорт, бренд AZNAURI продовжує завойовувати довіру споживачів і здобувати міжнародне визнання, підтверджуючи, що якість і відданість справі завжди дають свої плоди. Такі історії завжди мотивують та надають сили рухатись в перед і досягати успіху.
Коньяк завжди користувався високою довірою серед покупців завдяки своєму позитивному іміджу, -- зазначає генеральний директор компанії Global Beverage Trade Олексій Друзенко. -- Люди обирають коньяк, шануючи майстерність виробництва та підтримуючи вікові традиції. Водночас AZNAURI успішно адаптується до сучасних тенденцій споживання. Наприклад, зростаюча популярність нових смаків AZNAURI Wild Cherry та AZNAURI Espresso привертає увагу молодого покоління, яке полюбляє експериментувати та міксувати різні напої.
Варто зазначити, що бренд вже не вперше здобуває міжнародне визнання. Спеціально видана серія преміальних коньяків Special Edition від AZNAURI на початку 2024 року отримала 8 нагород на міжнародних дегустаційних конкурсах у Лондоні, Берліні, Нью-Йорку та Парижі. Незалежні журі наосліп оцінювали якість і смакові характеристики напоїв з усього світу.
Міць AZNAURI, рішучість і незламний дух завжди приводять до тріумфу!
Довідка:
Бренд AZNAURI охоплює три основні алкогольні категорії: коньяк, тихі вина та ігристі вина. Продукція виготовляється на сучасному інноваційному заводі AKKERMAN DISTILLERY. На сьогоднішній день AZNAURI є одним із найпопулярніших алкогольних брендів в Україні. У сегменті коньяків представлений широкий асортимент продукції, включаючи як класичні смаки, так і особливі колекції, такі як Special Edition і Flavored Collection. Головний символ бренду — величний лев, який уособлює силу, витримку, велич і благородство, інтегрований у всі продукти AZNAURI.