Швидке задоволення та особливості штатів: Яким чином американські споживачі реагують на рекламу
Американський ринок -- цікавий вектор розвитку для українських компаній. Проте, запускаючи рекламні кампанії на ринок США, необхідно враховувати певні особливості сприйняття американським споживачем рекламного контенту.
Гіперконкурентне середовище на ринку США та надмірна заповненість інформаційного простору контентом формують нові вимоги до стратегій рекламодавців.
Унікальні аспекти американського ринку реклами, які слід взяти до уваги при розробці рекламних кампаній:
Ринок США в 5 разів конкурентніший за ринок України, в перерахунку на душу населення. Через таку перенасиченість пропозиціями американські покупці мають високі вимоги до умов покупки. Негайна вигода, швидкі результати та легкий доступ -- це не переваги, а мінімальні умови, на які розраховує покупець. Саме тому слово "зараз" стало ключовим у розробці матеріалів для клієнтів. Виводячи сервіс зі створення сайтів на ринок США, ми робили основний упор на те, що користувачі можуть самотужки створити сайт протягом дня -- саме цей посил отримав високий результат.
2. Сильна персоналізація
Розміри аудиторій у Сполучених Штатах значно перевищують українські, незалежно від обраного сегмента. Це відкриває можливість для більш глибокого аналізу і виділення підгруп, на які можна націлити рекламні кампанії. Завдяки такому підходу, ви маєте шанс дійсно вплинути на користувачів, торкаючись їхніх проблем і пропонуючи ефективні рішення. Наприклад, при роботі з IT-курсами ми визначили окрему цільову групу — ветеранів американських збройних сил. Це дало змогу точно націлюватися на цю аудиторію і пропонувати їм можливість "відновитися" та отримати навички, які забезпечать стабільний дохід після завершення служби. Безумовно, такий персоналізований підхід викликає великий інтерес у користувачів, підвищуючи залученість на 50%.