Цифрова трансформація у фінансовій сфері: як компанія "Оболонь" адаптувала свою стратегію до нових викликів цифровізації.
Цифрові реформи в Україні вже охопили всі сфери життя. Йдеться не лише про можливість оплатити проїзд у громадському транспорті через QR-код, електронні черги, онлайн-освіту або медичні консультації по відеозв'язку, а й про підвищення прозорості фінансових операцій, виникнення нових форм і моделей бізнесу, модернізацію виробництва та, зрештою, нові можливості для дипломатичних відносин на рівні країни.
Цей цифровий сплеск, безумовно, відкрив нові горизонти для бізнесу. Однією з перших переваг, яку приносить диджиталізація, є вдосконалення процесів. Це, в свою чергу, сприяє економії не лише часу, а й людських та фінансових ресурсів, що може стати визначальним чинником у досягненні конкурентних переваг.
Численні провідні підприємства України активно вкладають кошти в інноваційні цифрові рішення для поліпшення своїх виробничих процесів. ПрАТ "Оболонь", один з найбільших виробників напоїв в Україні, також вирішило не залишатися осторонь. Які цифрові інструменти були впроваджені в компанії та як це позначилося на продуктивності та розвитку, розповіли фінансовий директор (CFO) Дмитро Буга і директор з інформаційних технологій (CIO) Олександр Пшеничний.